Mūsdienās viesnīcu iekštelpu gaisa kvalitāte ir viens no svarīgākajiem rādītājiem, kuru novērtē klienti. Klienti vēlas uzturēties patīkamā vidē, kas nav „apgrūtināta” ar jebkādām nepatīkamām smakām. Apmierināt klientu vēlmes par atbilstošu gaisa kvalitāti ir diezgan sarežģīti, ka rezultātā klienti var palikt neapmierināti ar viesnīcas piedāvāto pakalpojumu līmeni. Viesnīcu biznesa speciālisti atzīst, ka зфе pamatīga telpu uzkopšana nevar atrisināt visas nepatīkamas tabakas dūmu un pārtikas smaržu problēmas. Nepatīkamās smakas uzsūcas dažādās virsmās, arī tajās, kuras ir grūti sasniedzamas un iztīrāmas.
Visā pasaulē gaisa atsvaidzināšanai un nepatīkamo smaku likvidēšanai izmanto profesionālas neitralizācijas un aromatizācijas iekārtas, jo dotajā gadījumā sadzīves aromatizētāju izmantošana neatrisina problēmas.
Viens no aktuālākiem jautājumiem nozarē ir arī jautājums par viesnīcas numuru aromatizāciju. Optimāla izvēle ir lokālas aromatizācijas ierīces, kuras var izvietot tieši viesnīcas numuros un vannas istabās.
Ir jāmin vēl viens aromamārketinga veids – aromadizains, kurš ļauj izveidot individuālu aromātu, kas būtu unikāls vienam uzņēmumam un veidotu tā atpazīstamību. Katrai viesnīcai, vai viesnīcu tīklam varētu būt savs īpašs aromāts, kā viesnīcas brenda sastāvdaļa. Tas varētu būt jau iepriekš izveidots aromāts, vai arī speciāli pieskaņota aromātu kompozīcija. Dotais individuālais aromāts varētu sveicināt Jūsu viesus ienakot viesnicā un veidot patīkamu atmosfēru.
Nepieciešamā aromāta un profesionālas iekārtas izvēle izriet no telpas izmantošanas mērķiem un paredzētās merķauditorijas. Ir jāreķinās ne tikai ar pirmo iespaidu, bet arī ar daudzām telpas dizaina niansēm un ar uzņēmuma darbības virzienu. Aromāta iedarbībai un uztverei ir sava specifika, tāpēc veikt pareizo izvēli Jums palīdzēs profesionālās rekomendācijas.